25 thoughts on “Fattades bara det – jag kom på Gabriel med att porrsurfa dessutom

    • Just det. Ängeln ovan är tydligen Bingos nästa omslagstjej och Gabriel sitter och dreglar som en framför en bit leverpastej. FY FAN säger jag bara!

      Gilla

    • Tja, Gabriel är som han är. En mallig liten decimeterstor skitängel som försöker hävda sig så gott han kan. Man kan skratta eller gråta åt det.

      Gilla

    • Jag tar till mig din synpunkt. Visserligen var det han som lämande mig, som dricker för mycket, som gifte sig med en annan, som porrsurfar och som jämt sitter på toaletten och som bara spelar dur-ackord, men det jag förringar inte min roll i det hela.

      Gilla

    • Skönt att nån annan reagerar också. Det är inte bara att detta är grov porr, utan även arten på bilderna, som tyder på att han verkar vara anglofil.

      Gilla

    • Ett gulligt litet pervo är vad han är. Och vilken löjlig uppsyn han har på den andra bilden när jag kom på honom.Det är samma uppsyn som han alltid har.

      Gilla

Kommentera

