55 thoughts on “En trevlig tjej – Titta bara vad jag bjuder ut, jag menar PÅ mig själv

    • Men Kyrksyster du måste förstå att EGENTLIGEN är jag inte sån som trycker upp boobsen i ansiktet på folk. Det bara råkade bli så i dag.

      Gilla

  1. Hej Fining!!! Ja – du bjuder verkligen på dig!! Kan inte fatta att det inte är några som tar emot! Vilka oförskämda!Inte nog med att du är trevlig och snygg – du skriver så roliga inlägg med! Det är ett sant nöje att komma in här och hälsa på hos dig! Fina blåsippor också förresten!Glad Vår på dig!KRAM!

    Gilla

  2. Shapes ‘R Us!!Härligt att se!! Plus ett extra bra betyg för frillan.. Kort hår (på rätt flicka) är så sexy…Tur att det finns NÅN (mycket troligen) trevlig flicka här 😀

    Gilla

    • Tack. Jag själv har HATAT mitt korta hår och velat gömma mig, och undrar varför det inte växer. Kanske för att jag varit lite krasslig ett tag. Jag väntar…

      Gilla

  3. Anade att du var lång :)Jo, att du inte är 170 år gammal förstod jag :)Nåja, trevlig blogg att titta in på. Både för vacker kvinna, men även bra skrivet. Kollat igenom lite inlägg :)Ha de bäst 🙂

    Gilla

    • BAKtankar??? Nä nu börjar det hela spåra ur tycker jag. Här visar jag min framsida, och har verkligen inga tankar på min bak vilket jag hoppas att ingen annan har heller!

      Gilla

  4. o va vare för fel på frillan?? Vi har ju inte ens sett den bakifrån??Dock grattis!! För er snyggingar fungerar det med att fjäska lite för populationen 😀 Gott om höga poäng!

    Gilla

    • Felet på frillan var att jag var sjuk och därför växte inte håret ut. Jag hade rätt långt hår förut och kände mig naken och ful väldigt länge med mitt korta hår (inte cancer dock). Nu har det börja växa och jag känner mig lite bättre. Jag har hursomhelst blivit oerhört tacksam för att jag fåt komplimanger av det manliga könet även som snaggad (det var ännu kortare förut som du kan se om du kollar längre ner i bloggen).

      Gilla

    • Bra, det är rätt tänkt! Tror jag. För annars kan det ju lätt vara så att man mår illa av färgkombinationerna på min klänning, spyr och av den anledningen tänker på midsommar. Hade faktiskt tänkt att slänga klänningen.Men jag vet ju att du är nykter nu och inte spyr i första taget, därför ser jag det som en komplimang!

      Gilla

    • :)Jag KAN köra dem då bilkörning är en sak jag anser mig vara bra på. Men var är BMV:n?? Jag vill ha en sån. Eller nån annan bra bil!

      Gilla

  5. Jodå.. vi är många som gillar kort på flickor..Tänk bara på Sinead.. när hon snaggade ner sig i videon nothing compares?? Där var det ju änglalikt vackert!Tur du är på väg åt rätt håll, synd för oss du låter barret växa men det är du som ska trivas 😀

    Gilla

Kommentera

