28 reaktioner till “En trevlig tjej – En lycklig regnbågsfamilj

  1. Men nu blev jag rysligt sugen på att fara upp till Fyrväpplingen och testa mina nya fiskegrejor! Regnbågarna har allt att frukta! :O)

    Gilla

  2. Alla blev alltså lyckliga, det kan ju inte sluta bättre.BTW såg det kanongott ut! Mvh från en som ätit grillat kött med potatisgratäng(min egna fylld med ost och grädde) sallad och bearnaisesås.

    Gilla

  3. Måste lägga in lite kort när jag käkade surströmming…de blev ihopklämda i en klämma….fan jag rimmar…..eller försöker vara putsrolig…hahahah….eeeehhh…

    Gilla

  4. Jorå det är rätt bild. Persiljan är de två små ynkliga plantor som inte är smultronblad eller rosmarin.

    Gilla

    1. Betyder det att jag är BÄTTRE? När det gäller persilja? Som jag köpt ”färdig”?Det skulle kännas fint.

      Gilla

    1. Den var slut. Men jag har hört att även katolska kyrkan gått över till laktosfritt smör nuförtiden.

      Gilla

  5. Ja Anna. Det betyder att du är bättre. Eller att jag kommer ha en jävla massa finfin persilja lagom till jul…

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.