En trevlig tjej – Ännu ett avsked (bye bye Tessie)

Jag hade fäst mig så till den milda grad vid lilla Tessie. (Jag fäste mig vid Chippen också men jag insåg att det inte var möjligt för mig att ha hand om honom då han hade alldeles för mycket jakt i sig och var outtröttlig motionsmässigt – det är inte jag.)

Jag hade väldigt gärna velat kunna behålla henne.

Jag hörde att det var en person som jobbade på en veterinärpraktik som köpte henne och det är ju alltid en tröst, då får hon det förhoppningsvis bra i sitt nya hem.

Här följer en liten bildkavalkad på Tessie. (Om inte annat för att ”gulliga hundbilder” alltid kan reta nån.)

Tessie457.jpg

Tessieskasova433-ed.jpg

Tessieskasova438.jpg

annaotessie499 ed.jpg

Tessie471.jpg

14 thoughts on “En trevlig tjej – Ännu ett avsked (bye bye Tessie)

Kommentera

