Mitt ex skryter om tjejbravader i LA (Gabriel is back)

Jag vet inte hur många av er som kommer ihåg min historia med Gabriel, en fet liten gulddoppad gossängel med alkoholproblem. Han som alltid dyker upp när julen närmar sig. Det var ju han som till slut stack med en julgransprydnad av piprensare och tyll som hette Angelina Julig.

Det var hur som helst jävligt jobbigt när det pågick, och jag hade till slut lyckats komma över det hela när jag häromdagen fick följande mail:

Hi there Anna! What’s upp? Jag är i Los Ängeles och har redan avärkat massor med brudar! Angelina dumpade jag i Karibien när vi var på bröllåpsresa, för hon sa att jag jag inte hade nått könsorgan och att jag dricker för mycket, och det tycker jag var tasskigt.

Dessutom ljugade hon när hon sa att alla flickor har piprennsare därnere, för här är dom alldeles släta och har jettestora bröst och dom är veldigt trevliga också! Dom har lovat att domka ringa mej i morgon!

Kansje kommer jag hem till jul. Då kan vi vel fika och minnas gammla tider. Även om jag tycker du är rätt dumm.

Hälsningar Gabriel

Ps Obs det är jag på bilden!!

BMW-M235i-Cabriolet_1500x1000px-1038x576

 

Obs att det är han själv som gjort det taffliga bildkollaget, troligen med en bild han laddat ner från nätet.

40 thoughts on “Mitt ex skryter om tjejbravader i LA (Gabriel is back)

  1. Hmm… har du kontaktat kvinnojouren? Du förstår väl att du inte kan gå tillbaka till honom!Det vore som att tillåta honom att ha tolkningsföreträde över vad du skriver. Han kan väl inte bestämma vad som är allvar och vad som är ironi… Dessutom tror jag han saknar all form av kreativ ironi!Nej, låt inte honom ta över och stuka dig!!!

    Gilla

  2. klart vi minns Gabbe! …den lismande typen borde du aldrig släppt in genom fönstret.. ja du verkar klar över hans kluvenhet i trogenhetsfrågan så stay away å låt honom bränna sig på olja i LA!..den chäleken den chäleken!

    Gilla

  3. Män med aktivt missbruk beter sig som svin,det tar lång tid innan en förändring kan ses.Jag som nykter och drogfri alkoholist och narkoman kan gå i god för att man är totalt bäng när det pågår…Tro inte att förändringen bara kommer,det är ett jävla jobb att förändras till någe bättre.Låt dig inte luras av att han har förändrats bara så där…..Du har säkert hört Alkoholistens nationalson många många ggr…Refrängen börjar alltid.ALDRIG MER.men det blir mer och fortsätter…TRO MIGJAG TALAR UTIFRÅN ERFARENHET DÅ JAG ÄVEN LEVDE MED EN LIKASINNAD KVINNA…

    Gilla

    • Tack för att du påpekade det, jag ändrar till mitt ursprungliga inlägg med bara en länk. Den hur som helst lite för mycket av ”det goda” eller vad man ska kalla honom.

      Gilla

    • Jo det är ju så många ser honom,inkl jag själv först. En decimeter stor (och då talar jag om kroppslängden) och en liten harpa, nåt mer vill inte jag ha i alla fall.

      Gilla

  4. Nu har ju inte jag hört hela storyn och är inte så insatt, men har svårt att se varför du skulle vilja ha honom. Jag tror inte du går miste om något. Glöm honom! Han har redan fått en chans och då behandlade han dig dåligt.

    Gilla

  5. Jag tycker det är så himla taskigt av honom att fortsätta trakassera dig sådär! Fattar att det måste vara skitsvårt att gå vidare för dig när han hela tiden håller på att höra av sig. Och först kränker han dig genom att skrövla om sina nya brudar (som iofs säkert bara är bluff! – han gör det säkert bara för att såra dig!) och sen genom att locka och vilja att ni ska ses igen. Vilken ärkeängel!!! Eller – jag menar… vilket ärkepucko!!!!!
    Var stark Anna. Håll dig ifrån honom! Kram!

    Gilla

Kommentera

