En trevlig tjej – Jag uppvaktar mig själv

Nog har jag blivit uppvaktad med vackra rosor ett flertal gånger i mitt liv! I de flesta fallen har rosorna kommit från min moster i samband med födelsedagar.

Att någon man skulle ha gett mig röda rosor kan jag överhuvudtaget inte påminna mig. I synnerhet inte på Alla Hjärtans dag (vilket de gjorde rätt i för övrigt, då jag gärna vill ha röda rosor men inte just på denna fjantiga nyinrättade högtid.)

Men just i går kände jag mig ändå lite bitter över detta. Eller rättare sagt, jag kände mig inte alls bitter över detta, utan såg att det var extrapris på rosor på Jakobsbergs torg, och jag köpte med mig ett litet fång efter jobbet på fredagen.

Och se nu fullkomligt strålar min lägenhet av kärlek! Tänk vad lite rosor kan göra.

IMG_4138-ed.jpg

6 thoughts on “En trevlig tjej – Jag uppvaktar mig själv

  1. Älska sig själv är viktigt om man ska lyckas älska någon annan fullt ut. Du har gjort helt rätt som förärat dig själv ett fång rosor!

    Gilla

Kommentera

