33 thoughts on “En trevlig tjej – Jag har blivit autistisk

  1. Frågan är ju hur underliga fraserna är. Är de i stil med: -”Jävla idioter till kollegor jag har som inte fattar någonting och om det ändå vore semester snart”.Eller: -”Jag vet att Palme sköts den 6-7 Mona Sahlin just när 8-5 december Tobbe Ek kom springades ner för gata 3 + 2 i januari -15”.

    Gilla

  2. Det betyder att du är överintelligent. Det kan inte vara lätt att vara intelligentare än resten av jordens befolkning. Stackars dig.

    Gilla

  3. Ååh… jag har nog blivit dyslektisk för jag läste fel och trodde att du blivit akustisk och tänkte att det var rundgång i dina hörapparater eller så….

    Gilla

  4. Så skönt det skulle vara att vara autistisk vissa dar… bara man får välja godbitarna ur tillståndet förståss…

    Gilla

  5. Du har det bra du….Du kan ta av hörapparaterna….Så hör du bara det du villDu är autistisk……Så upplever du bara det du villDu är akustisk……Så du hör ljuv musik när du vill

    Gilla

  6. 😉 Vet man inte vem Tobbe Ek är så har man ett ganska bra liv tror jag så jag säger inget. Anna får leva i ovisshet.

    Gilla

  7. Men vad henne nu hon som var expert på kossor ? Hon som inte var rädd för att lilla där i gödseln…. gick ngt. program om det på tv för rätt länge sedan nu.

    Gilla

Kommentera

