En trevlig tjej – Buhuu!

Jag är inte överdrivet royalistisk annars men inte heller motståndare – men i dag satt jag med tårar i ögonen och glodde. Nu hör jag visserligen till den sorts personer som gråter av rörelse vid minsta lilla, vilket är lite jobbigt ibland. Men vad otroligt fina de var!

Det enda jag är lite kritisk mot är skillnaden i mediebevakning när det gäller mitt eget bröllop i dag, som jag annonserade redan i går. Att jag inte hittade någon att gifta mig med på min krogrunda ursäktar inte pressens nonchalans, tycker jag.

30 thoughts on “En trevlig tjej – Buhuu!

  1. Själv är bäste dräng, heter det ju. Du har idag bejakat dig själv och lovat att älska dig i lust och nöd. Kom ihåg det. Grattis och lycka till i fortsättningen!

    Gilla

  2. Lova att inte föra det vidare, men jag storbölade. Jag blev rörd över hur vacker klänningen var, över hur lyckliga och glada de verkade, ja typ allt!Men hur pressen kan motivera att de missat dig återstår att se. Helt obegripligt!

    Gilla

    • Jag med, det var härligt att se att de verkade uppriktigt glada och betedde sig annorlunda än man sett att kungligheter betett sig på bröllop förut. Men jag ska inte föra det vidare, att du bölade alltså!

      Gilla

  3. efter att jag sett 3-4 foton som en människa tagit av sig själv kan jag skriva hans/hennes självbiografinu är det emellertid en sak som kommer in som den felande länken härvarför i herrans namn har du en liten barnfotboll i vitt och blått , köpt för 39,90 kr på coop extra, där till höger i bild?

    Gilla

    • Jaså kan du skriva min självbiografi? Hm.Fotbollen har jag främst till att strecha med. Jag lägger mig på rygg över den med bollen mot korsryggen – ah! Kotorna dras i sär och musklerna också. Mycket bra mot ryggont.Ibland sparkar jag lite mot den också. Dock utan att träffa.

      Gilla

  4. Du har glömt näbben som skulle hålla ordning på slöjan/släpet…Hade du gjort som jag sa igår så hade du haft ditt bröllop idag……och jag kunde ha mobilbloggat superlive som AB……… så hela bloggbyn kunde sett det…….

    Gilla

  5. Va inte så stel. Brukar inte bläddra i tidningen DAM jag heller eller följa högheter, men man ser ju inte kungliga bröllop i Sverige så ofta. Om någon dag kan man släppa det sen men om du varit utsatt eller utsatt dig själv för media som tjatat sönder denna dag så kan jag förstå varför du gärna gömmer dig bakom en gardin 🙂

    Gilla

    • Vadå var inte så stel? Så länge mitt apanage inte räcker till massage två gånger i veckan kommer jag att förbli stel!

      Gilla

  6. Haha jag grät redan på morgonen och sen när jag hörde kören och ungarna som sjöng kom fontänen, en del av är bara så, förresten är du skitsnygg i slöja 😉 Ha det bäst!

    Gilla

  7. Du är en vacker brud i alla fall och ser glad ut trots att du fick gifta dig själv den här gången. Nästa gång hittar du någon! =)

    Gilla

  8. Varma lyckönskningar Anna!!!!Men håller med, det var större mediebevakning när du var rädd för att säga ”du vet det där ordet”… då hamnade du ju till och med på aftonblandet löpsedel på nätet…. SKANDAL att de nu missat ditt bröllop!!!

    Gilla

    • Där sa du något! Det visar väl verkligen hur usel kvällstidningsjournalistiken har blivit! Bara vulgära saker som sn…..oj vill de skriva om!

      Gilla

  9. Jag tycker faktiskt att du har gjort helt rätt – jag menar, till att börja med så är du gift med någon du verkligen älskar, du kommer aldrig behöva oroa dig för otrohet och dessutom – skulle du vilja skilja dig så gör du ju redan det från mängden i och med att det är rätt ovanligt att vara gift utan partner!

    Gilla

Kommentera

