21 thoughts on “En trevlig tjej har städat klart

    • Jo jag vet. Det jag funderar över är om det är ok med dig att jag varje gång du kommenterar mina inlägg länkar till det inlägg jag skrev som är ursprunget till din bitterhet? Så de andra läsarna dels får chansen att läsa detta eminenta inlägg på nytt, dels får din magsurhet förklarad.

      Gilla

  1. angående detta inlägget så trodde jag att det var sfi-elever med asiatiskt ulsplung som sagt ”oldning och leda” och nu blev jag mycket orolig över att deras sfi-lärarinna ville göra sig lustig över elevernas uttalsmässiga egenhetel? 😉

    Gilla

  2. ni är som seriefigurerna agust och lottagnabbas men hänger ändå ihop som äkta makarhttp://seriehyllan.se/webbutik/admin/produkter/85058_sitesolutions_8.jpg

    Gilla

  3. haha oki =)) Jag ska städa imorrn EM ,, idag ”skolkade” jag ifrån allt och umgicks med dottern istället =)) Har kammat bort en halv hund idag också ( bild finns ) men tyvärr kommer nog andra halvan hamna på ditt golv =( Hon fäller galet mycket nu men du kanske kan ha henne ute mycket =)) Jag ska försöka komma ihåg kardan imorrn och ta några tag till innan hon åker .. Hoppas ni får en kul helg nu Anna men det tror jag hon är så lätt att ha med att göra =)) Stor Kraam syns imorrn =))

    Gilla

Kommentera

