En trevlig tjej – Jävla idioter!

Det var vad jag sa till mina elever i dag.

– Så det tycker ni var en bra idé att komma till ett land som har sånt här väder? Tycker ni det?! Och hur smarta känner ni er i så fall nu?

Jag fortsatte:

– Jag säger bara en sak till er: Flyttar man frivilligt till ett sånt här land så är man inte riktigt rätt funtad! Det får en ju att undra vilken sorts människor det är vi tar in också – det kan ju bara vara idioterna som kommer hit!! Ska Sveriges framtid byggas av dumhuvuden som ni som har valt detta frivilligt?

Jag skakade på huvudet.

Och nu hoppas jag verkligen att Sverigedemokraterna kommer och hjälper mig på plats, här i mitt eget land!

Jag vill inte ha det här vädret!

26 thoughts on “En trevlig tjej – Jävla idioter!

  1. Jag är en köpt inport unge.Adoptiver barn.Ja hadde ja själv fått välja så hadde jag varit kvar i chile.Men jag hadde ingen talan vid 8 månader.Dikatur när jag kom hit men int nu.Jag tyck jävligt mycke om din ironi i humor så hopes jag du mår brae med.Trevlig kväll & tumme zoomo

    Gilla

    • Nej det förstår jag, om du bara var 8 månader så är det inte ditt fel och du ska inte lastas för det! : )Roligt med sådana som förstår när jag inte är så allvarlig!

      Gilla

  2. och du håller fortfarande kvar vid dinvinter ångest, men nu jävlar sparkar vi vårt hat lite upp och lite ner.aj aj gör det inte ont att kasta sten i glashus.om och om igen. assholeslivets helvete har fortfarande inget med erannationalitet identitet att göra. det är ni självasom gör era skador mer märkvärdiga än dom är.

    Gilla

  3. så du menar att du inte klarar digutan än grupp.vem är du om du skulle kunna fronta dig själv.?om du såg dig själv i en spegelbildi affärscentrumet i det stora vida glaset.hade du du då kännt igen dig i din egen spegelbild på stan?

    Gilla

    • Nej jag har för närvarande sju grupper när jag jobbar och jag klarar mig inte utan en enda av dem.När jag ser mig själv i en spegelbild blir jag mycket rädd.Men om du vill att jag ska ska svara mer på dina frågor så får du tala ur skägget och säga vad du menar. Är du en Sverigedemokrat som känner sig missförstådd eller vad handlar detta om?

      Gilla

  4. det handlar bara vad du applicerar påandra individer som dom inte känner och inte har.1 exempel. du vill ha mig till sverigedemokrat. Varför?2 jag är ett gäng som hotar eller :du var tvungen och säga jag och mina gelikar. inte bara du.så du visar klara fobiska tendenser. eller.?och ändå känner du inte mig. du är en fobiker eller….?

    Gilla

  5. Åh, nu ska jag ta och klaga lite. Här nere i Mellanöstern är det sååååå varmt och soligt. Jag har varit och simmat tre gånger, utomhus, denna vecka. Usch vad jag har blivit brun. Man blir så trött på sandaler och t-shirt.

    Gilla

Kommentera

