En trevlig tjej har blivit galen

Vet ni – jag har gått och blivit riktigt rejält sinnessjuk! Eller galen som man också brukar säga.

Det var väl olägligt så här precis före jul kanske ni tänker nu, men oroa er inte – jag har blivit galen på ett sånt där härligt och roligt sätt som folk blir glada av!

Till exempel så brukar jag ringa upp okända människor som jag hittat numret till på hitta.se och sjunga julsånger för dem! Och ser jag en busschaufför så går jag fram och kramar honom, för det tror jag han kan behöva! Och inte nog med det, eftersom jag fortfarande har ett megastort blåmärke på ena skinkan (se ett par inlägg nedan) brukar jag visa upp rumpan helt gratis på pendeltåget! Då blir folk verkligen glada.

Man måste säga att det var en förbåld tur att jag blev sinnessjuk på ett sånt härligt, charmigt sätt! Det hade ju kunnat bli precis tvärtom.

Nej nu går jag ner till Ica och bjuder alla kassörskorna på en pepparkaka!

44 thoughts on “En trevlig tjej har blivit galen

  1. Ok betyder denna galenhet att du vill ligga med mej ocksa?tror inte det kommer handa…JAG AR GIFT!FATTARU?G-I-F-T!Poisin!I am poison!!

    Gilla

  2. The he ja vet 🙂 har du hört.I går gick ja genom hele blogg spyan näck.Men e ju normal 🙂 nu ska du se nu går larmet.Ja plinger en en singnaler i stället 🙂 du får göra syster yster Ironi 🙂 Snart börjer blogg slogen på Ab blogg to 🙂 vad du måste lyde.MODERATEN HAR VET VA DI HANDLER OM.Thehe fick idioten.Zoomo tack till dig goe du 🙂

    Gilla

  3. Nu logger ja uter.Ska suge grannens motorer.Står i alle jack ass blogger i morgon.Kram sov gotter seden Zoomo yster mitter mellen 🙂

    Gilla

  4. nsker dig en bra natti me en roliger historia.Di andre kan blunde :)I Götet fanns en krog med namnet Röva. Kal var berusad och ville ändå in på krogen. Vakten stoppade honom. Kal:- Din jävla hemoröjd!Vakten:- Vad sa du?Kal:- Men du är ju jämt utanför Röva! 🙂 Natti susser gott 🙂 nu ska ja bare hoppe in te mine andre vänner to.

    Gilla

  5. O shit var det så man skulle göra..Ringa upp och sjunga… hmm… inser nu att jag varit fel ute..när jag bara önskade Gott Nytt År ;-PFast man kanske kan skippa sången och skjuta av en raket i örat på någon *hohoho… hoppsan*Du får gärna ringa och sjunga nått vackert *LER*Julkraaam från Mogi

    Gilla

    • Jo jag vet men det jag menade var ”och vem kan vara så fräck att den yttrar sig på detta vis, för inte kan jag tro att det är den annars så snälla Yris”Men nu när jag vet att det är du så kommer du att åka på stryk!

      Gilla

  6. Måste säga att jag är ytterligt besviken. Jag är så okänd det går, men inte har någon galen kvinna ringt mig och sjungt julsånger inte.

    Gilla

Kommentera

