En trevlig tjej – Sov gott lille Gabriel! (till nästa jul)

Äntligen är julen över och det är dags för Gabriel att åka ner i jullådan! Något han naturligtvis inte alls vill gå med på själv.

– Du kan ligga i jullådan selv, eftersom du är så himmla jettedumm! Å nästa jul tänker jag inte komma tillbaka till dej, för då ska jag vara hos Vicktoria Silvstett! Hon har budit mej! Hon tycker jag är veldigt snygg, har hon sakt!

Jag svarade:

– Du får gärna vara hos Victoria Silvstedt nästa jul om du vill. Väldigt gärna! Men nu åker du ner i jullådan för den här gången. Sov så gott till nästa jul, din lilla ski.. din lilla ängel!

– Jag ska inte alls såva! (gäsp) Dumma Skit- Anna!!!

– Nåja. Låt oss vara vänner nu. Man ska aldrig gå och lägga sig som osams. Puss på dig Gabriel! Och sov gott till nästa jul!

– Inte pussa! För du är jettedumm! (paus med gäsp) Okej, pussa lite… Fast du är veldigt jettedumm… (gäsp igen).

Efter att jag pussat honom ”god natt” stängde jag så locket på jullådan och väldigt snart därefter blev det lugnt där inne; endast ljudet av små snarkningar hördes. Förhoppningsvis räcker hans sömn ända tills nästa advent.

Nu gäller det att samla krafterna tills dess. Såvida det inte för en gångs skull är sant det han säger och han verkligen ska fira julen hos Silvstedt nästa år. Man kan ju alltid hoppas!

Men visst skulle jag sakna honom litet grand, om det blir så.

Så här liten är han förresten, något som en gäst här hemma blev förvånad över då hon träffade honom IRL.

Ängeln Gabriel.jpg

27 thoughts on “En trevlig tjej – Sov gott lille Gabriel! (till nästa jul)

  1. Natti natti lille söte ”Gabbe”! ♥Hoppas vi ses till nästa jul igen. Jag tycker att du ska stanna hos ”lilla vackra Anna”! ”Vickan” Silvstedt kan väl skaffa sig en EGEN liten Gabriel!Pussen på´re från Dummelunsen

    Gilla

  2. Dålig smak hon har! Lille Gabbe är mycke´ snöggare än den där ”sprattelgubben” som hon ”rycker i trådarna” på!Håll i honom! Ni är Bloggvärldens snyggaste par! 😉

    Gilla

    • Inte bara, jag kan räkna upp några fler: han har inget könsorgan, men oräkneliga tankar på sex. Han dricker för mycket. Han är ett prydnadsföremål.

      Gilla

  3. Jag såg en sjuk dokumentär en gång för länge sen där kvinnor blev förälskade i staket och byggnader. De var så lyckliga tillsammans. Oftast iaf… Jag tror på kärleken. Jag tror på dig och Gabriel. *går och friar till fåtöljen här hemma*

    Gilla

    • Äsch det där tror jag inte ett smack på. Att man kan ha ett lyckligt förhållande med ett staket! Det låter helt galet tycker jag – vad har ett staket att ge liksom?

      Gilla

    • Han ska vara glad att han överhuvudtaget blev uppackad! I synnerhet med tanke på att han tillåtit sig att bli ”packad” allt som oftast därefter!

      Gilla

    • Jag låter honom inte komma fram alls!Vad han själv gör är en annan sak! Plötsligt har han vaknat och ”kan inte såva!” och vill att jag ska ringa en eskortfirma.Så fan heller!

      Gilla

Kommentera

