En trevlig tjej – Khaddafi blir coach!

Libyens diktator verkar verkligen veta vad det innebär att älska sig själv och ha en god självkänsla. ”Hela Libyens folk, till och med barn skulle dö för att skydda mig! De älskar mig alla!” säger han i tal och intervjvuer.

Därför vill jag anlita honom som föreläsare och livsoach för människor som vill bättra på sin självkänsla och sitt självförtroende. Jag har mailat till honom flera gånger om det här, men han svarar tyvärr inte vilket gör mig lite sur. Men han kanske är upptagen med det där kriget, jag kanske får lugna mig.

26 thoughts on “En trevlig tjej – Khaddafi blir coach!

  1. Jag tror att han är lite sur. Han skickade ju själv ett fint brev till en kille han känner men killen skickade bara missiler tillbaka. Jag skulle också bli lite småsur då.

    Gilla

    • Givetvis! Fast han hoppade inte, han bara gjorde en ”hoppgest!. Han lär ha en del pengar här i Sverige också, kanske han kunde bjuda mig på en miljard eller så?

      Gilla

    • Jag skrev Khaddafi förut men nu verkar flertalet medier vara överens om stavningen Gaddafi, så då följer jag den linjen.

      Gilla

  2. Anna,Jag vet att det jag nu kommer skriva inte har någon som helst anknytning till ditt inläggmenJag skulle så väldigt, väldigt gärna vilja höra dig sjunga! 🙂

    Gilla

    • Jag vet. Men du ser att en del kommentarer ställde sig väldigt negativa till detta, och det måste jag respektera. Jag vill inte ta på mitt ansvar att någon mår sämre.

      Gilla

  3. Han är den perfekta jobb-coachen!Med hans råd och rön i ryggmärgen kommer man bli svår att sparka ut från arbetsplatsen!:O)

    Gilla

Kommentera

