En trevlig tjej har gått och blivit exhibitionist

Ni kan lita på att jag kommer att lägga ut fler bilder på mig själv i framtiden, då sidvisningen tredubblades mot normala dagar i går när jag gjorde just detta. Jag tror det är en erfarenhet som alla bloggare gör – andra bloggare är nyfikna på hur den som skriver ser ut och lägger man ut bilder får man automatiskt många fler besökare.

I alla fall: jag kommer att lägga ut så många bilder att ni kommer ligga på golvet hemma och vrida er i kramper och i era egna spyor innan ni lyckas ta er fram till datorn för att darrhänt skriva till mig och böna och be att få slippa fler bilder på mig.

Så många bilder kommer jag att lägga ut!

Publicerad av Anna

Sfi-lärare bosatt i Bromma, Stockholm.

8 reaktioner till “En trevlig tjej har gått och blivit exhibitionist

  1. Smart som jag är, så fick jag slå upp ordet ochen vilja att visa upp sig utan koppling till sex eller sexualitet?Jaha, hahaMen sedan så läste jag vidare :)Roligt 🙂 Kram

    Gilla

    1. Ja det måste du tro på. Det har INGEN koppling till sex när jag visar bilder på min mus som i inlägget ovan!

      Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.