En trevlig tjej – Se hit alla flator!

Det är så här: Jag och en annan kvinnlig bloggare, som kallar sig Luft, har bestämt oss för att gifta oss. Vi har dock att konfronteras med två problem:

1. Vi är inte lesbiska.

2. Vi har aldrig träffat varandra. (Men detta problem kan vi nog klara av att lösa själva tror jag.)

Som ni förstår är vi i stort behov av hjälp! Finns det några kurser vi kan gå för att lära oss att bli lesbiska? Det borde ju vara lätt ordnat att omprogrammera sin sexualitet, eftersom detta är vad ”homosex-motståndare” begär av de homosexuella och även menar är möjligt. Jag själv är beredd att betala 4 500 kr för en sådan kurs, som helst ska vara över en week-end och gärna med måltider som ingår. Kanske i Italien eller någon annan trevlig plats?

Kan jag se ut som jag gör eller måste jag ändra frisyr och framtoning? Obs att jag upplever att kvinnor blivit ”vänligare” mot mig sedan jag fick min korta frisyr, men det kan mycket väl bero på att jag därigenom blivit så ful att ingen längre ser mig som ett hot.

Och finns det någon bok som heter ”Flata – så funkar det”  liksom det finns för bögar?

41 thoughts on “En trevlig tjej – Se hit alla flator!

  1. Ja sedär ja. Jag visste väl attni 2 hade något på G.Jag har alltid velat ha en flatkompisoch gå och bygga en bastu och ta en öl med.

    Gilla

    • Ja, jag var ovanligt driftig i går och tänkte ”nu gäller det att ta itu med allt det praktiska inför vårt giftermål”.

      Gilla

  2. Jag kanske kan hjälpa dig och Luft med en liten kurs? Kommer nog bara ta en timme eller så, så det kommer heller inte bli så dyrt som fyratusenfemhundrakronor.Betydligt billigare.Jag kräver dock att ni kommer hit med öppet sinne inför dom andra som är annorlunda.Oömma kläder är en självklarhet.Detta är en kurs med all inclusive.

    Gilla

    • Det låter mycket bra. Men jag kan inte garantera ett öppet sinne inför de andra som är annorlunda utan ser helst att de har ett öppet sinne för mig i stället. Alla mina kläder ömmar – måste jag banta alltså?

      Gilla

  3. Klockren hemitumme… och världens mest självklarar poäng egentligen.Handflatan får du hantera själv, men man får leva på hoppet sade grodan!Hemikram

    Gilla

    • Jo det är ju inget man ska behöva få poäng för. Fast verkligheten är fortfarande inte som den borde vara, inte i Sverige och långt i från i många andra länder.Hemmimamma= outsäglig grodvitsbank! : )Kram

      Gilla

  4. Tror banne mig jag måste kopiera din länk o vb som mail till mina superflator Tiger o Marina. De kan nog hjälpa dig på traven!Fast, du vet. Tjänster och gentjänster, om de kan hjälpa dig o Luft på traven så förväntar jag mig att haka på er lilla weekend. Helst till Italien, Spanien eller varför inte Maldiverna då vi ändå ska till värmen?En win-win situation!Vad sägs?!

    Gilla

    • Låter helt superbt! Kunde ju knappast bli bättre! Att få åka söderöver tillsammans med tjejer, men samtidigt slippa att de konkurrerar om manlig uppvaktning! (Förlåt, men du ser att jag verkligen behöver gå på kurs!)

      Gilla

  5. Jag hoppas du inte missat att jag svart dig på förra inlägget också =0)Vad klädde grodan ut sig till på Halloween??<<<<<<<<< Prins =0)Hemikram

    Gilla

  6. Då kopierar jag din länk o vb den, men först ska jag försöka mig på att steka en kalkonsnitzel marinerad i kycklingmarinad! Ja jag vet! Men ”min” kock Tiger sa att det självklart gick att använda den marinaden, få se om jag faller ner död….o på så vis inte kan följa med. Eller om det blir en smakupplevelse av dess like!Tumme o kramar!

    Gilla

  7. Ja vad är en sann politiker utan sina grodor? =0)BabyGrodan: Mamma, vilken är smartare – en kyckling eller en groda?Mammagrodan: Vi är naturligtvis smartare!BabyGrodan: Hur vet du det?MammaGrodan: Ja, vem har någonsin hört om ”Kentucky Fried Frog”?Hemikram

    Gilla

    • Min groda blev jättestolt när jag läste din första rad högt för honom: Vad är en politiker… Han kände sig rentav viktig vilket jag gärna unnar honom! (Då han annars har lite dåligt självförtroende över sin vårtiga hud.)Kram

      Gilla

  8. Är homosexualitet medfödd eller gör livet något med människor så att det blir på det viset? Kanske bådadera…men oavsett, kärlek på lika villkor är kärlek. …och kan man någonsin styra kärleken…?

    Gilla

  9. Summan fyratusenfemhundra är ju klockren då det ju inte alls var så dyrt egentligen. Jag sätter genast in på kontot, virar in mig i ett lakan då jag också har ganska många ömma kläder sen så kommer jag på stört!

    Gilla

  10. om du nu blir så flat hur ska du då kunna skriva alla dina giftigt härliga inlägg sen, har du tänkt på det =0) och hur ska vi andra då kunna kurva upp oss, finns det kurser för kurva upp sig oxå ??/ kram K

    Gilla

  11. Jag som inte förstår bättre.när kommer nästa ”grod”inslag.saknar princen lite.kanske beror abstinensen frånmin ungdom när jag bokstavligttalat rökte upp prince.

    Gilla

Kommentera

