En programförklaring till min nya blogg

Som många av er som läser här vet ni att detta egentligen är en skitgammal blogg, i ny skepnad. Jag bloggade förut på Aftonbladet men gör så inte längre, eftersom de stänger sin bloggportal snart.

I vilket fall skulle jag vilja deklarera vad ni kan förvänta er av min nya blogg. Observera att ”vad ni kan förvänta er” inte nödvändigtvis sammanfaller med vad som kommer att förverkligas.

Jag kommer att visa många videor med mig själv. Tyvärr stängde Aftonbladet redan tidigare ner sin tjänst ”Mitt klipp” varpå många läsare gick miste om mina tidigare publicerade videor som gav råd om hur man ska bete sig på bussen och i arbetslivet, mina avslappningsövningar och dramatiseringar av hur ”ett bloggkrig” kan se ut hemma hos den enskilde bloggaren.

I vilket fall: I framtiden kommer jag att sjunga ”Kärlekens tunga” med Eldkvarn  a cappella (dvs utan ackopanjemang), jag kommer att laga aladåb i direktsändning och jag kommer även att visa er steg för steg hur ni lägger en snygg och enkel vardagsmakeup!

Det finns all anledning att hänga med, alltså!

13 thoughts on “En programförklaring till min nya blogg

  1. Du skulle inte kunna tänka dig ett ”Gör om mig” inslag med Plura som kandidat?
    Eller försökskanin, det beror helt och hållet på resultatet. =))))

    Gilla

  2. Jag vill se din Groda till make få en make upp

    Jag vill att du pallrar dig över till mig och gör gemensam sak i mitt senaste förebrående över AB…

    För nu är jag stora saker på spåren =0)

    Hemikram

    Gilla

Kommentera

