26 thoughts on “Jag fotograferar pelargoner i dag

  1. Håller med Haggann helt! Jag har planterat pelargoner: djupt röda kärlekspelargoner igår och rosknoppspelargoner idag. Men jag tycker att de heter äppelblomspealrgoner!

    Gilla

  2. Min balkong o mina pelargoner, och alla andra blommor man har plats med, är min sommaroas 🙂 La ut lite bilder på FB för ett par veckor sedan och nu har dom brakat iväg och växt i denna sol o värme, dubbelt så stora redan, härligt! Och härliga bilder du har! 🙂
    Ha en skön solig (förhoppningsvis) dag

    Gilla

  3. Vilka fina bilder du fick till ♥

    Själv gillar jag inte pelargoniernas doft… bladdoften. Blir lätt snuvig av dem.
    Men de är fina att titta på..

    Ha en fin torsdag! Kraaam från Mogi

    Gilla

Kommentera

