Vilka härliga anledningar till att ni hamnat på min blogg!

I mitt förrförra inlägg skrev jag om att någon tydligen blivit besviken när den sökt på ”trevliga tjejer” och sedan hamnat på min blogg. Jag själv är däremot inte besviken när jag ser vilka sökord människor använt som hamnat hos mig den senaste veckan. Nedan finns listan över dessa. Det handlar alltså om vad folk skrivit in i sökrutan på Google eller hos andra sökmotorer och som gjort att de hamnat på min blogg.

Jag är särskild glad över att de som sökt på varför dallrar mina lår, rumpblogg, gult kiss och tjejer kräks hamnat hos mig!

en trevlig tjej 7
schweppes 4
tjej 3
trevliga tjejer 3
sfi råcksta 2
tjejer kräks 2
hatar mina sfi elever 2
det kan väl bara gå uppåt 2
entrevligtjej 2
rumpblogg 2
pelargoner 2
knipsa livmodertappen 2
entrevligtjej.wordpress.com 1
virkad svan 1
trillingar downs syndrom 1
tjejbilder 1
roligt sfi 1
att skriva tack till en tjej 1
herr eller fru gaddafi 1
förbjud dörrknackning 1
känner mig gammal 37 1
prästbetyg betyder 1
vad tjänar en sfi lärare 1
hyr en pensionär priser 1
trevlig 1
lynina 1
syede bogomslag 1
bilder på min tjej 1
b 75 gult kiss 1
snäll mot en tjej 1
nalletjänst 1
skämma bort en tjej 1
ligga med kamran 1
badsemester i frankrike 1
kaptens mössa 1
pisspotta 1
tjejer går på toa 1
hjätinfarkt+tjej 1
korta frisyrer 2011 kvinna 1
kräks utan anledning 1
tjejer i libyen 1
har folk blivit tokig 1
landställe lantställe 1
inga tjejer på festen 1
”jag har en flaska skumpa” +facebook 1
varför dallrar mina lår 1
vad äta till dom ruinart rosé 1
att åldras snyggt 1
man ska aldrig ljuga 1
jävla trevlig tjej 1
sexblogg tjej 1
explorer 9 dåligt 1
libyen tjej 1
gynekologisk cellprovtagning hur känns det? 1
överinteligens autism 1
relationsmissbruk, dikter 1
putte fnask 1
nystartad begravningsbyrå 1
keepviddownloader 1
min citroen låter högt 1
hasse kvinnaböske 1
en trevlig tjej blogg 1
migrän kräktes 1
kan jag säger tack mina best sfi lärare 1
leif silbersky cancer

25 thoughts on “Vilka härliga anledningar till att ni hamnat på min blogg!

    • Du menar som skriver om dessa ämnen? Men det gör jag ju inte!!!
      Men annars så behöver det ju inte vara en bloggare som googlat dessa uttryck, utan vem som helst som har sökt på nätet.

      Gilla

    • Nej. Men det beror på att du har en lista över ”bloggar” där min blogg finns med på din startsida, vilket inte jag har. Hade jag haft det (och då hade du givetvis funnits med) hade samma sak hänt för mig.

      Gilla

    • Som jag förstår det så har folk sökt utan att sätta citationstecken runt fraserna Jag har ju skrivit mycket om sfi till exempel- dock har jag naturligtvis aldrig skrivit att jag hatar mina sfi-elever, men sökmotorn har reagerat på ordet sfi. Så i de flesta fraserna känner jag igen ett av orden. Men Down’s syndrom, trillingar, putte fnask och leif silbersky och några till fattar jag inte alls hur dessa kunnat leda till min blogg!

      Gilla

  1. gud vakar över dig 2
    regler humor 1

    Gud ser mig alltså?

    men nu har jag fått det bevisat att jag har humor om du inte visste det. Jag får inte glömma att informera mina barn som INTE är av den uppfattningen…

    Hemikram

    Gilla

  2. Mina barn säger att jag inte har humor.

    Men jag har hållit på och skojat friskt med dig. Trots att Sarahmara OCKSÅ påstår att jag inte har humor.

    Ovan var sökord som lett folk in på MIN blogg.

    2 st hade Gud i åtanke och hamnade hos mig. 1 var ute efter humor.

    Gilla

    • Jaså – har Sarahmarah sagt det?!

      Gud och humor var väl utmärkta sökord som man gärna vill ha förknippade med sin blogg! Lite bättre än ”tjejer går på toa” som jag har. : )

      Gilla

    • Jag tror det är så här: Ju mer onormal man är som person, desto fler normala sökningar får man. Och du är ju uppenbarligen inte normal, som du springer omkring!

      Gilla

  3. Ping: Roligaste sökordet som lett fram till denna blogg « 5 söner och 1 man

Kommentera

