Det här känns inte bra

Det känns verkligen pissigt nu. Jag läser på Maria Montazamis blogg att hon och familjen är på väg till Sverige. Så typiskt att när Käämrän äntligen kommer hit så måste han alltid ha den där slampan Maria i släptåg!

Om hon inte hade varit med så hade han kunnat komma till mig med sitt checkhäfte (som han brukar ge Maria så hon kan lyxshoppa – hm, har man börjat använda checkar igen?) och kanske hade jag fått en och annan bil av bara farten också? Och han hade kunnat vara ute på gården och spela teather ball och dricka öl och sånt som killar gillar, medan jag gick på Bibelstudier med grannfruarna (kan Maria så kan väl jag!).

Men nu är hon som sagt med och jag får inte ens en chans att visa vilken bra och lyxig hemmafröken jag är!

Det känns så himla orättvist. Och ja, jag är bitter. Men jag tycker jag har all anledning att vara det!

9 thoughts on “Det här känns inte bra

  1. Hahaah…ja du, jösses va mycket dom måste slampa sig dom där rikemansblondinerna. Vilket jobb dom lägger ner på shopping, kroppsvård, hundvårdare, barnvårdare, for what….bara pengar, pengar….GE MIG OCKSÅ!!! Vi tar han bakom nån gränd o visar han hur riktiga kärringar är!!!

    Gilla

  2. Hmmmm…… Lite fundersam blir jag av dina inlägg. Du säger att du är troende, och är emot att homosexuella ska gifta sig osv, men du kallar Maria M för slampa. Jag bara undrar….ska man inte va lite ”renare” I munnen om man är en ”God” kristen??
    Hälsningar från en som är inte troende, och tycker att alla ska få gifta sig oavsett kön och religion, men respekterar allas åsikter.
    Kram och Ha en bra dag!!

    Gilla

Kommentera

