9 thoughts on “Min vän på trappen

  1. En fin vän på trappan 🙂
    Jag har just inga katter som vill vara vän med mig längre. Har aldrig haft någon egen, men grannarnas hålls ju häromkring… Fast det kan ju ha med Olle (hund) att göra 🙂

    Gilla

    • Det kan mycket väl ha med Olle att göra! 🙂 Fast jag tror ändå att han är fin och att det inte är hans fel alls att de att reagerar som de gör!

      Gilla

  2. Uah! Jag ser nu att jag ett enormt blåmärke på min hand, vilket jag inte sett tidigare. Men det är liksom så jag är nuförtiden: en person som får enorma blåmärken jämt och ständigt, utan att läkarna vet varför….

    Gilla

Kommentera

