Usch för alla avundsjuka och missunnsamma!

Det finns personer som hävdar att den fina och kunniga recension av mitt senaste verk ”Turbo och Kasper slåss igen” som min bror skickade mig i själva verket kopierats och översatts från en engelsk filmsajt och egentligen handlar om Ang Lees berömda film Hidden dragon crouching tiger, och inte alls om ”Turbo och Kasper”-filmerna. Man menar att texten är densamma men att vissa ord bytts ut för att passa mina kattfilmer. Vilket struntprat!

Sådana illvilliga rykten kommer givetvis från människor som inte har ett eget liv och är avundsjuka på mig som ny stjärnregissör och på Turbo och Kasper för att de numera är ”hetast i Hollywood”.

We couldn’t care less, säger jag bara.

4 thoughts on “Usch för alla avundsjuka och missunnsamma!

  1. Jadu, treviga Anna.. man slutar aldrig att förvånas över hur avundsjukan dyker upp olika skepnar.
    I det här fallet tycker jag personerna i fråga har gått lite väl långt.
    Försök att skaka av dig och gå vidare.

    Gilla

Kommentera

