Det är hårt att vara kattskådespelare

Trots de fina recensionerna för Turbo och Kasper-filmerna har rollerbjudandena inte haglat över mina två aktörer här hemma. De erbjudanden som kommit har mest handlat om skräpfilmer inom skräckgenren, och de flesta rollerna har erbjudits Turbo eftersom han har ett sådant speciellt utseende som man anser passar för skurkroller. (Kasper är dock aldrig misse-unnsam.) Till slut tackade Turbo ja till ett av erbjudandena, mest för att det ger lite klirr i kassan tror jag. Här kan ni se filmaffischen för hans kommande film:

6 thoughts on “Det är hårt att vara kattskådespelare

    • Turbo är inte en siames utan en Cornish Rex, men jag förstår vad du menar då han liknar en. Om du läst toppen av min blogg så hade du sett att han tyvärr är bortsprungen nu, till min mycket stora förtvivlan.

      Gilla

    • Turbo är en Cornish Rex och inte siames. Han är dock väldigt uttrycksfull, precis som siameser ofta är, och jag misstänker att han skulle funka bra i en film om man söker en ”katt med karaktär.”.
      Men han är försvunnen nu, och allt jag hoppas på är att återfinna honom.

      Gilla

Kommentera

