Min morgon i bilder

Jag vaknade av att jag hörde att Kasper laddade för att kräkas i köket, och rusade upp för att försöka rädda mattan, då jag vet att alla katter alltid först och främst vill kräkas på mattor, även om de själva sitter utanför dessa. (Ja, jag räddade mattan.)

Jag blev då varse att min migrän var av ”illamåendesorten” och sprang därefter själv till toaletten för att kräkas. (Jag själv föredrar att kräkas på toaletten och inte på mattan om jag kan välja.)

Sedan gav jag katterna frukost och gick och la mig igen, tillsammans med katterna. Men märker snart att Turbo ser lite underlig, typ illamående ut där han sitter bredvid mig i sängen, och mycket riktigt så kommer nästa pizzaleverans inom kort (även denna gång lyckades jag rädda såväl säng som matta).

Med detta hoppas jag att ni förstår att i vårt hushåll MÅR VI TILLSAMMANS och om en kräks tycker vi att det minsta vi kan göra är att sympatikräkas.

Angående bilderna som jag utlovade i rubriken: Men snälla ni, ni kan väl inte begära att jag ska publicera bilder av kräks??

7 thoughts on “Min morgon i bilder

  1. Sympatikräkning låter trevligare än bara vanligt kräks. Ibland behövs det inga bilder i bokstavlig mening, utan det räcker så bra i bildligt format. Hoppas du är piggare nu i alla fall och sov gott:-)

    Gilla

Kommentera

