Båt!

Jag tänkte att en del kanske börjar tycka att det är för många kattbilder på min blogg. Så då tänkte jag lite fiffigt att jag kan ju lägga ut en bild på en ångbåt i dag (det finns ju de som gillar sånt) så kan jag med gott samvete lägga ut en ny kattbild i morgon igen. Så här kommer den, lite oförutsett och skojigt: En ångbåt!

Båten ångade på i vår badvik på landet i somras eller om det var förra sommaren, vilket var ovanligt då det bara brukar vara fjollbåtar där inne. Så nu vet ni det.

10 thoughts on “Båt!

  1. Ångbåtsblden som du bjuder oss på måste vara den bästa bloggbilden på länge. Det bloggas helt enkelt får få ångbåtsbilder. Själv så kom jag till insikt om att det bloggas på tok för lite ishallsbilder och tog mitt ansvar….

    Gilla

Kommentera

