Jag misstänker att min katt är en mullig kattgris!

Det har varit mycket prat om kvinnofientliga bloggar här ett tag. Men det värsta är att jag befarar att min egen katt Kasper inte respekterar mig som kvinna! Så fort jag säger något ser han nämligen ut som på bilderna nedan, dvs som om han är chockad över hur någon kan kläcka ur sig något så dumt!

Jag tror alltså att jag fått en mullig mansgris…eh, jag menar manskatt att ta hand om. Mullig är han i vilket fall! Fast katt.

Tillägg: Ni ser kanske produktplaceringen av en Ramlösa i bakgrunden? Jag är nämligen sådan att jag måste ha vatten nära sängen, annars kan jag inte sova. Men jag har slutat med vattenglas, och övergått till flaska, då det efter ett tag med katter gick upp för mig att jag inte var den enda som nyttjade bekvämligheten med ett vattenglas nära sängen…

9 thoughts on “Jag misstänker att min katt är en mullig kattgris!

  1. Nej nej, han är chockad över att du som kvinna kan kläcka ur dig något så KLOKT. Hade du kläckt något dumt så hade han inte blivit så förvånad/chockad. Men det gör väl inte saken så mycket bättre precis..?

    Gilla

Kommentera

