19 thoughts on “Jag gick på tur

  1. Det låter ungefär som jag. Men jag brukar vifta på tårna också när jag tittar på tv. Inte varje dag förstås, man får inte ta i för mycket.

    Fett gott med choklad och snygg kopp därtill. Jag sörjer min stora kopp som jag hade fått av svärmor, tappade den i golvet i fredags. Snyft.

    Gilla

  2. Ojj vad gott det där såg ut ,, fin kopp också =)

    Är glad det finns flera än jag som inte rör sig i onödan hihi ,, nu har jag ju iofs hund så jag måste ju gå ut ,, men jag kan absolut tänka mig att stanna inne i soffan med chocklad istället särskilt i det här snöovädret 😛 KRAAAM & Njut !

    Gilla

Kommentera

