Det här är egentligen jag (förlåt för att jag har lurat er)

Jag måste tyvärr erkänna en sak: Jag har lurat er. Jag är inte ”en trevlig tjej” som heter Anna. Jag är inte ens tjej, eller kvinna.

Nej, sanningen är att jag heter Kjell och är 57 år. Bosatt i Tumba, gift sedan tjugotvå år tillbaka med samma fru och har fem härliga bonusbarn. Vårt äktenskap är sådär tycker jag, men min fru är i alla fall renlig, vilket jag sätter stort värde på. Renlighet är A och O, vet jag som verkar inom livsmedel. Jag jobbar som förste grönsaksansvarig på Coop i Tumba centrum, och spelar även gitarr på fritiden.

Idén med att skapa bloggen”En trevlig tjej” fick jag i drömmen då det liksom var någon som sa åt mig att göra det, det kan ha varit Gud. Och sen har det bara rullat på.

Jag vill be er alla som har trott och litat på mig om ursäkt för att jag lurat er genom dessa år, och hoppas att ni inte är alltför arga.

Hälsningar Kjelle

21 thoughts on “Det här är egentligen jag (förlåt för att jag har lurat er)

  1. Säger då det…vissa likheter finns dock med den bild jag haft av Anna 😉

    För mig får man vara vem man vill på ytan, det är det inre som lyser igenom och din humor är förträfflig! 😀

    Gilla

  2. Hej Kjell,.jag heter egentligen Astrid Amanda Ohlsson, är 46 år, gift och med 1.8 barn. Min make heter Stig Helmer, han jobbar som dasslockkontrollant hos IKEA, själv jobbar jag på Konsum.
    Vi bor i en röd tegelvilla tillsammans med våra barn, en hund ,och en katt. Vår son heter Carl Philip Stig Helmer, han är autistisk, äter daggmask och lyssnar på Sven Ingvars, vår dotter heter Vicktoria, hon är Aspergare, nymfoman och går i särskolan. Hunden heter Madeleine, hon har pessar, och katten heter Daniel, han är kastrerad. Vi kör en beige Volvo kombi, äter 8 skivor bröd om dagen, har haft sex 2 gånger eftersom vi inte vill ha flera barn, men gärna en papegoja, han ska heta Garl Gustav, och en guldfisk som ska heta Bernadotte.

    Idén att skapa bloggen Thepirateway fick jag under en semesterresa till Öland, där vi mötte kungafamiljen. De är mycket trevliga, rumsrena och folkliga av sig,.ett trefaldig leve för rikets första familj,.hurra, hurra, hurra, hurra,.nej men, nu blev det ett för mycket, jag ber om ursäkt, lagom ska det vara, lagon är bäst. mvh Astrid.

    Gilla

  3. Jag tycker du är en bluff, som jag svarade dej på kommentarer hos mej.
    MEN inte om du är transvestit eller transsexuell, för då kommer saken i ett helt annat läge.

    Lycka till i livet, men jag skriver inte till bluffmakare och bloggtroll som jag fått nog av.

    Kao

    Gilla

  4. …och du hade ju snott den förra bilden från nätet, skrev du. Hur ska man veta om denna bild inte också är snodd från nätet? Eller att du lever ett lyckligt familjeliv i Tumba med fru och 5 barn? Sant eller falskt?

    Du har ju ljugit i flera år nu, så varför ska man tro dej just nu?

    Kao

    Gilla

Kommentera

