13 thoughts on “Ett litet hus i Körsbärsdalen

  1. Vilken sagoidyll! Man förväntar sig nästan att se Sofias alla vita duvor sittandes i körsbärsträdet.
    En jättefin bild på ett riktigt sagohus. Undrar vem som bor där. =)

    Gilla

    • Wow! Jag har en ”assistant sound mixer” i min bekantskapskrets alltså! Det var inte illa, att ha varit med i produktionen av denna inte så okända film!

      Gilla

      • Listan på andra filmer som kommer upp om du klickar vidare på mitt namn är ganska komplett, tror det saknas en eller två titlar kanske. Autografer och liknande kan skrivas i slutet på december och några veckor fram då jag förärar Svedala min närvaro! 😉

        Gilla

        • Bra att veta. Inte bara jag utan alla läsare kommer att vilja ha fotografer, helt klart. Jag skrev fel här och började utan att tänka på det skriva foto- i stället för autografer, men det blev ju lika bra det 🙂

          Gilla

Kommentera

