Läsarundersökning

Jag som driver den här bloggen vill gärna veta vem du är som läser den – så att jag på så sätt kan göra bloggen ännu bättre och anpassad till just dina intressen och behov! Det tar bara några timmar att svara på frågorna. Ringa in det svarsalternativ du tycker passar bäst. Du är givetvis anonym när du svarar! Tack för din medverkan!

1. Jag är kung eller drottning av Sverige.

Stämmer helt och hållet         Stämmer till viss del        Stämmer inte alls

2. Jag älskar Cornish Rex-katter och vill se bilder på sådana i varje blogginlägg.

Stämmer helt och hållet

3.  Jag läser den här bloggen för att förkovra mig och lära mig något nytt varje dag.

Stämmer helt och hållet           Stämmer ganska bra

4. Jag har haft stor nytta av den här bloggen när jag gör inbrott.

Stämmer inte alls            Stämmer till viss del

5. Jag gillar den här bloggen skarpt.

Stämmer helt och hållet

6. Hur många gånger varje dag går du in på den här bloggen?

10-30 ggr          60 – 50 ggr       Mer än 100 ggr

25 thoughts on “Läsarundersökning

  1. När jag kryssade ”Stämmer inte alls” på första frågan avslutades undersökningen med detta meddelande:

    ”Tack för din medverkan! Undersökningen blev kort för din del denna gång. Välkommen åter!”

    Gilla

    • Ja, och?! Tror du jag vill ha några andra än kungafamiljen som läsare här på min blogg eller?
      För övrigt stod det dessutom ”vänd blad och gå vidare till en annan blogg tack”.

      Gilla

        • Nej det gjorde det inte!
          Jag bara påpekade på ett väldigt ödmjukt och fint sätt att om du läser ord som inte finns, vilket ju tyder på psykisk ohälsa, inte är av adlig börd eller om du på ett annat sätt visar dig tillhöra samhällets avskräde så finns det andra bloggar som passar bättre för dig.
          Eller sämre.

          Gilla

  2. Får man en trisslott eller något annat användbart som tack för hjälpen? Det kan ju vara kul att skrapa lotter även om man är drottning av Sverige. =)

    Gilla

  3. Kan jag inte få någon resa säger du? Inte ens en enkel till Brommaplan? Nähä, det går inte för sig. Tänkte vi kunde ha firat min förlust med en fika. Men det är väl bara att glömma då. =)

    Gilla

  4. Fråga nummer ett: Stämmer ganska bra. Jag kunde ha varit drottning, men får nöja mig med att jag är drottninglik. Jag har skrivit det förr och det är pinsamt att jag måste upprepa det. Jag har druckit te med kungen, dåvarande prinsen, iförd röd figursydd morgonrock.

    Fråga nummer två: Stämmer helt och hållet att jag älskar en trevlig tjejs alla kattbilder och katter. Hon möblerar ju efter dem och färgsätter rummen efter färgen på katternas päls så det är en ypperlig inredningsblogg dessutom. Helt outständing som man säger på utrikiska.

    Fråga nummer tre: Jag förkorvar mig genom att ständigt sitta i soffan och läsa den här bloggen. Snabbt går det att bli korvlik.

    Fråga nummer fyra: Nej, men när jag får utbrott.

    Fråga nummer fem: Det är skarpt av mig att gilla den här bloggen.

    Fråga nummer sex: Vadå? Jag går aldrig härifrån! Därför fick jag nyss ringa Telia och utöka datamängden på mitt bredband.

    Gilla

    • Du svarar jättebra på det här inlägget men betydligt sämre på ovanstående inlägg. Vet inte riktigt hur jag ska göra med ditt betyg nu. Men du får veta i slutet av terminen.

      Gilla

Kommentera

