Jaså, det passar inte

Ni tycker alltså att det är lite väl många kattbilder på min blogg? Detta skriver jag inte för att någon av er har uttryckt detta, utan för att jag förstår vad det betyder att så många av er inte svarade på min läsarundersökning i förra inlägget, trots att jag utlovade en New York-resa till alla som gjorde det.

Ja ja, vad kan jag göra åt det. Eller vad bryr jag mig om det, snarare. Kattbilderna är här för att stanna och det är bara att gilla läget eller dra till någon annan blogg om det inte passar.

Bortskämda snorungar!

IMG_1960-ed

Bilden: Jag omhuldar mina kattbilder på samma sätt som Vera omhuldar Kasper och aldrig skulle låta någon ta honom ifrån henne!

20 thoughts on “Jaså, det passar inte

  1. Ja du, inget duger… Och ”Mariage pour tous” är nu verklighet i Frankrike… Jag som manifesterade för det här i Paris, bra…

    Ska nu ta tag i mina bloggar som vanligt igen…

    Bises

    Gilla

  2. Du kommer säkert inte att tro mej. Jag jag hade faktiskt ,missat den där undersökningen. Jag ska leta upp den och svara. Jag vågar helt enkelt inget annat. Jag har alltid varit lite rädd för dej. Jag vaknar ibland på nätterna och är rädd för att du ska komma med pekpinnen och slå mej på fingrarna.
    Men jag tycker att det är för mycket kattbilder.

    Gilla

  3. Jag tycker tvärtom att det är för lite kattbilder. Detta säger jag inte för att ställa mig in. Utan för att jag gillar att vara lite motvalls och tycka tvärtemot alla andra. Så mer kattbilder.
    Kram =)

    Gilla

Kommentera

