Vi på Word Press måste samarbeta!

Vi som bloggar på Word Press måste börja samarbeta. Det betyder att den som bloggar här inte kan köra sitt eget race och skriva vad den själv vill på sin blogg. Ett sådant beteende skapar bara osämja och dålig stämning.

För att du ska förstå vad jag menar: Anta att jag skriver ett inlägg om katter med bilder på sådana – då kan inte du göra detsamma på din blogg! Det skapar konkurrens som är helt onödig. Om du i stället skriver om något annat djur, så kompletterar våra bloggar varandra och både läsare och bloggare blir glada. Det finns ju en hel del djur att välja mellan!

Likaså om jag skriver ett roligt inlägg – då bör du skriva ett tråkigt! Och skriver jag om jämlikhet så skriver du om ojämlikhet. När jag skriver om döden skriver du om livet. I längden tjänar vi alla på detta.

Förstår du? Ganska så enkelt egentligen tror jag. Vi måste samarbeta och hjälpas åt för att göra WP-portalen till en trevlig bloggportal! Jag har gjort mitt i och med detta inlägg. Nu är bollen er.

15 thoughts on “Vi på Word Press måste samarbeta!

    • Deal! Jag skriver inlägg utan att ha något att skriva om, och du gör det inte, fast du kanske har något att skriva om.
      Det är så livet är.

      Gilla

  1. Min blogg behöver nog bli INLAGD så att den smakar bättre. Ett bra inlägg behöver lite mer salt, socker och ättika. Fast det finns ju redan i dina inlägg!

    Gilla

  2. Ok jag fattar 🙂 idag har jag skrivit om fågelskrämmor. Det hade du väl ändå inte tänkt skriva om?
    Hade inget annat att skriva om denna lördag.
    Ha de gött!!

    Gilla

    • Tyvärr, det inlägget måste du också ta bort. Jag tänker inte skriva om fågelskrämmor visserligen, men jag kanske visar en bild av mig själv så småningom!
      Detsamma!

      Gilla

Kommentera

