8 thoughts on “Vaken kl. 03.25 onsdagen den 19 juni

    • Nej det är bara de som förtjänar det som får en vacker himmel – du har pratat om Jesus i kyrkan så då får du skylla dig själv! 🙂 Det är Skolverket som ansvarar för himlen numera.

      Jag är sjukskriven för depression så jo, sömnen går inte så väldigt bra för mig.

      Gilla

  1. Å jädrar! Jag och Skolverket har visserligen varit ganska överens när det begav sig, och jag var arg på skolan.
    Jag är fortfarande arg på skolan, men numera behöver jag inte ha kontakt med den så jag får vara arg för mig själv 😳
    Vaken är jag också, och arg. Jag vet inte varför, men det har säkert med någon skola att göra!
    Eller så är det för att jag är vaken?

    Jag vet inte mycket jag, men jag borde sova för jag har mycket att göra i morgon…

    Gilla

    • Hoppas du fick en god natt i går! Och Skolverket kan nog vara bra på många sätt, bara inte när de ska ge direktiv om vad som är ”religiöst” och inte!
      God natt även i natt!

      Gilla

Kommentera

