Having so much fun in Bromma:) :)

Tack för alla kommentarer, jag läser alla och blir jätte glad! Och vill ni komma förbi och säga hej och ta fan pics om ni befinner er i Bromma så tycker jag det är jätte kul:):) Tänk er själva att komma in i min lägenhet och så är det bara så där jättelyxigt!:)

Nu ska jag iväg till min groomer och få Vera och Kasper schampooned och blow dried, det  brukar jag göra en gång i veckan, jag tror de tycker det är jättelyxigt också:)

Sedan har vi barbeque på min balcony med flintasteak -slurp! Det är så mysigt och härligt att båda katterna och jag nu får vara tillsammans hela sommaren. Love it!!! Jag har på mig en ny jätte fin klänning i fransk lace. Och jag har lovat Käämran att aldrig dansa igen!:)

Förlåt mig. Nu tror jag att jag är Maria Montazami igen. Det måste jag verkligen sluta med.

5 thoughts on “Having so much fun in Bromma:) :)

Kommentera

