Scener ur ett äktenskap

Det är rätt fantastiskt egentligen, vilken näsa jag har för talanger! Alla mina katter har blivit filmstjärnor! Eller i alla fall väldigt respekterade karaktärsskådespelare. Men så har jag också arbetat hårt som ”stage-matte”(i likhet med Gunilla Persson i Svenska Hollywoodfruar som ju kallar sig stage mom). Nu har jag landat en roll till åt dem: Kattversionen av ”Scener ur ett äktenskap”! Här är en bild från inspelningen:

IMG_2277

Bilden: Vem som spelar Erland Josephsons roll är lite oklart, då båda är lika krulliga som han är. Men det blir nog Kasper som tar den, medan Vera spelar Liv Krullmans roll.

P.S Turbo fick faktiskt halvt om halvt en förfrågan på riktigt från en regissör, men då var han redan ”på rymmen”.

6 thoughts on “Scener ur ett äktenskap

    • Mycket träning ligger bakom, samt att de är så motiverade! De vet att för varje miljon jag kammar hem så får de dela på en burk ”Laxmousse” från kattmatshyllan.

      Gilla

Kommentera

