Jag grunnar på det

Jag upplever att min förut så stringenta blogg har stagnerat lite och att jag tuggar om samma saker om och om igen.

Dock är det förvånande nog inte första gången jag upplever något sådant. Denna känsla brukar av någon anledning dyka upp rätt ofta.

Vid sådana tillfällen brukar jag tänka att nu måste jag publicera lite egenskriven poesi, eller åtminstone lägga ut fler kattbilder. Båda sakerna är hett efterlängtade, vet jag.

Hur jag ska göra i mitt nästa inlägg har jag ännu inte bestämt. Jag får ta och grunna lite på det. Och var snäll och pressa mig inte med era önskemål! Kvalitetsblogginlägg har aldrig skapats ur tjat eller ett överdrivet behov av att vara tillmötesgående gentemot läsarna.

11 thoughts on “Jag grunnar på det

  1. Har absolut inga som helst önskemål och inga krav. Fast kattbilder är ju något jag alltid uppskattar. Oj, var det ett önskemål? Bäst att inte kommentera angående kommentaren om kommentaren. =))))

    Gilla

  2. Ja men vaddå??? Det vet vi ju, att den konstnärliga processuren måste få ta sin tid, och att det ingår att prova och sen prova igen, det är inte upprepning, det är artisteri på hög nivå! Jag vet, för jag har det precis likadant!
    *suckar och ser förfärligt djup ut*

    Gilla

Kommentera

