7 thoughts on “Nu kan ni äta semlor

      • Jag har inte ätit annat än matbröd sedan farfar pensionerade sig, han hade ett konditori, på Karlavägen, och pappa hade sitt kontor i närheten. Vi fick kaffebröd, kakor, och bakelser, flera kg i veckan, och på den tiden fick inget förfaras. Jag äter inte heller godis, då jag fick fri tillgång till godisdisken hos farfar en gång.
        Svante

        Gilla

        • Det kan jag tänka mig är den bästa boten mot allt. Själv har jag varit hopplöst ”fikabrödsberonde” ända sen jag var liten – dock höll jag på att föräta mig en period när jag hade begravningskaffen och det blev en halv tårta över var och varannan dag.

          Gilla

Kommentera

