7 thoughts on “Blickar

    • 🙂

      Den mellersta bilden är ju inte tekniskt bra alls, men jag tycker den ändå är lite kul på grund av bådas blängande. Den togs förra vintern (i motsats till de två andra som är relativt nytagna) innan jag byggt upp nätet på balkongen på höjden och då endast Kasper (under uppsikt) fick sola på fönsterblecket, eftersom han inte kan hoppa lika högt som viga Vega/Vera.

      Gilla

    • Jag har använt mig av ”Laxmousse för katter” på burk. Har snackat mig till det och sagt ungefär: Om ni ser ut på det här viset när jag tar några bilder bara, så lovar jag er att jag öppnar en ny konserv inom kort! För det mesta äter de nämligen (ändå populärt) torrfoder: konserverna med sitt mindre nyttiga innehåll ger jag någon gång i veckan som ”söndagsmiddag”.

      Gilla

  1. Underbart! 🙂

    Jag måste komma mig för att fota min kisse lite oftare. Han fyller 16 i maj, så jag vet ju inte hur länge jag får ha honom hos mig.

    Gilla

    • Ja gör det! Och försök att instruera honom att hålla huvudet stilla någon liten sekund bara! Och var tacksam för att vi är i digitalkamerornas tid, för det hade blivit dyrt med alla bilder med suddiga huvuden annars…

      Gilla

Kommentera

