9 thoughts on “På mitt skrivbord

  1. Och här kommer en omedelbar kommentar som säger ÅH, vad fint! Det riktigt högg till i hjärtat för det var så fint. Jag måste också hitta vitsippor. Och ställa bredvid min dator. Som är precis likadan som din tror jag bestämt. Fast så där fint skrivbord har jag inte. (Hm… jag är nog lite avundsjuk på ditt liv tror jag. Allting är så fint hos dig. Och du har så bra katter. Jag har bara knäppa ragdolls som inte ens bor här och ett hus med skavanker och bråte överallt. Jag måste jobba på detta. Avundsjuka är ju ingen fin egenskap. Men jag ber att få gratulera till så mycket avundsvärt!)

    Gilla

    • Mitt skrivbord kan du få köpa! Det är minst 35 år gammalt och köpt på Ikea. Men visst var det rätt moget av mig att vilja ha en sån mörk skiva i åttaårsåldern. Det håller sig än! Annars är det väl så att jag fotar det jag är nöjd med. Jag försöker göra det så fint som möjligt, men ett nytt golv har jag ändå inte råd med. Det stör mig i min tur!

      Gilla

    • Ja fast det svämmar inte över här i Stockholm – de har just kommit upp. Men om några dagar till blir det garanterat vitsippsöversämning här också!

      Gilla

Kommentera

