En glad nyhet

Vet ni, i morse när jag vaknade märkte jag att nu har jag blivit trevlig på riktigt!

Det som förr bara var ett sätt att marknadsföra min blogg på och som egentligen hade väldigt lite med verkligheten att göra, även om jag inte ville medge det då, hade över natten förändrats och blivit sanning: Nu var jag verkligen trevlig! Och det var inte bara en dröm.

Som alla förstår var det en väldigt glad och positiv nyhet för mig. Nu väntar jag bara på att jag en dag också ska bli  en ”tjej”. Allt kan hända och undrens tid är inte förbi, visar ju inte minst nattens händelser.

28 thoughts on “En glad nyhet

  1. Herregud! Du får inte göra så här mot oss! Du vänder ju hela vår värld uppochner! Du SKA vara arg, vrångsint, grinig och alltmänt jobbig, ju!
    *nästan så chockad att jag vill använda VERSALER*

    Gilla

  2. Just det allihop, för jag håller naturligtvis med alla, även Anna!
    Jag vet inte hur, vad eller varför, men jag håller med!

    Gilla

  3. Töh! Nu ljuger du igen. Det är väldigt otrevligt gjort att inte hitta det du söker efter på min blogg och det ursäktas inte ett dugg med att jag själv inte gör det. Det gör mig nog själv otrevlig också, förstås, attans, tänkte inte på det. 😉 Tagga inlägg och sånt är jag väldigt osystematisk och virrig med men däremot har jag hemsidan om tandkrämen bokmärkt: http://hostlycka.blogspot.se/2013/07/gor-din-egen-tandkram.html
    … och därmed har jag fyllt dagens kvot av trevlighet, tycker jag! Ha det gott!

    Gilla

Kommentera

