Födelsedagar

IMG_1974Bilden: Så här ser Kasper ut när han låtsas sova men egentligen är vaken och ligger och väntar på att jag ska komma och uppvakta honom på födelsedagsmorgonen med presenter och laxmoussetårta – för det gör jag ju alltid på mina katters födelsedagar,  det måste ni tro på!

I dag fyller Vera tre år och om två dagar fyller Kasper elva! Men jag firar båda i dag, då jag inte är hemma på fredag. Och ja, naturligtvis tog jag ledigt från jobbet för att kunna fira mina katter hela dagen i dag! Fattas bara annat. Givetvis får de också väldigt många presenter. Vad det är i dem? Ingenting. Det är ju snörena runt paketen som är det roliga! Det blir dessutom billigare så – fast lite stökigt efteråt när de lekt klart med sina presentomslag.

img_1764-ed1

Bilden: Förra året fick både Vera och Kasper varsin garnråtta av Kaspers matte. Fast dem åt Vera upp när hon fick tillfälle, efter att hon lekt klart med dem och bitit av dem svansen, så  jag kan inte ha garnråttor framme längre.

5 thoughts on “Födelsedagar

  1. Klart att de ska ha laxmoussetårta till frukost på sina födelsedagar. Sen tycker jag att idén med tomma paket är lysande, vi inför det till alla födelsedagar, det är ju tanken som räknas. Lysande bild på Kasper som ligger och väntar på firande! Ge Vera mer att äta så att hon slipper äta upp garnråttorna!

    Gilla

Kommentera

