Islandshästar och ett liv utan huvud

Ibland tänker jag att mitt liv skulle varit så mycket bättre om jag inte hade haft ett huvud. Som i dag. Jag har ledigt i två dagar, men eftersom det åskar lite lätt ligger jag i sängen med kraftig huvudvärk en stor del av dagen. Hade jag inte haft något huvud hade jag inte behövt tänka på mitt huvud utan kunnat utnyttja denna lediga dag bättre.

Nåja, låt oss glömma mitt arma huvud och titta på lite mer bilder från Island:

IMG_5907

IMG_5908

IMG_5905

IMG_5885

10 thoughts on “Islandshästar och ett liv utan huvud

  1. Vackra bilder med de lilagröngrå fälten i bakgrunden. Bedårande litet föl! Kunde du inte tagit med dig det hem i knät?

    Hoppas att huvudvärken ger med sig snabbt. Jag har känt av något liknande, varit gräsligt illamående i två dagar, men så fort åskvädret satte igång, släppte det.

    Gilla

    • Problemet var att åskvädret aldrig satte igång i går. Det höll bara på och hotade och småmullrade så jag mådde dåligt ända till sängdags.
      Knäfölet är här – men vad stort det blev plötsligt!

      Gilla

      • Haha, blir det trångt i lägenheten? Jag kom att tänka på att lillebror varje år efter besök hos farmor ville ta årsfölet med sig, i knät i bilen skulle det sitta, självklart.

        Vi hade samma problem i några dygn och det kändes nästan vämjeligt kvavt. Men igår kom den stora urladdningen, tack och lov. Det skrällde och blixtrade och dånade och mullrade och regnade. Befriande!

        Gilla

  2. Jag skulle gärna vara utan mitt huvud även om jag sällan har huvudvärk, men allt onödigt tänk.. Det skulle jag vilja slippa.

    Gilla

  3. Underbara bilder, jag vill också åka till Island! Man får försöka vara glad att man har ett huvud att ha ont i. Fast jag hoppas det har gått över nu! Själv skulle jag vilja bli av med mina händer. Där har jag fått något konstigt klet som inte går bort. Det är en klen tröst att jag har händer som jag kan få mystiska kemikalier på.

    Gilla

Kommentera

