19 thoughts on “Hibiskus på balkong

  1. Oj då stackars Hibiskus…katterna förstår jag mycket väl att de vill vara på balkongen då det är högtryck ute ..men är du inte rädd för att de ska hoppa ner?

    Gilla

  2. Snyggt fångat med vattendropparna! Den mår nog bra att ha det lite tufft 🙂 Kommer att bli buskig och fin, nå’n gång. Uppenbarligen smakar den gott ha ha. God ambition i alla fall.

    Gilla

    • Dropparna ser lite svalkande ut i dag när det är så varmt, tycker jag. Men jag tror inte det är katternas förtjänst att den blommar fint…

      Gilla

      • Jag undrar jag. Jag tror att den samlar kraft till knopparna när bladen försvinner. Jag upptäckte nyss att de nästan bladlösa hibiskusskott som jag har i fönstret i en vas har bildat knoppar och tänker blomma.

        Gilla

  3. Hej Anna
    Väldans kul att läsa din blogg! Nu är jag tillbaka från min semester och kan följa din underfundiga blogg igen. Heja Anna!!

    Gilla

Kommentera

