Är det meningen att jag ska bli glad?

IMG_7096_1

Jag är medlem i Apoteket och får därför medlemserbjudanden hemskickade. Och nu har reklammännen och reklamkvinnorna som Apoteket anlitat varit jättekreativa och tänkt att om man skriver kundens namn + Apoteket på utskicken så känner sig nog denna utvald och handlar mer.

Men jag vet faktiskt inte om det funkar så himla bra att se mitt namn sammankopplat med att jag måste köpa medicin ibland. För trots allt är det huvudsakligen det jag köper på apoteket, receptbelagd såväl som receptfri.. Jag blir ungefär lika glad som jag kommer att bli om (när) jag får cancer kommer att få reklamutskick där det står ”Anna + Radiumhemmet” eller om jag skulle bli arbetslös, ”Anna + Arbetsförmedlingen”.

8 thoughts on “Är det meningen att jag ska bli glad?

  1. I am now not certain the place you’re getting your info, however good topic. I needs to spend some time learning more or figuring out more. Thank you for magnificent info I was on the lookout for this information for my mission. edebfgafgkac

    Gilla

  2. Jag läste en gång en bok som hette Dumskallarnas sammansvärjning. Det var ganska länge sedan och jag minns inte riktigt vad boken handlade om. Men jag har för mig att jag tyckte om den.
    Titeln har jag aldrig glömt. Ofta tänker jag på den, när jag ser mig omkring i vår gemensamma verklighet. Som nu. Anna + Apoteket. Vilken utomordentligt knasig idé!
    Det finns sannerligen de som har otur, när de tänker!
    Finns det någon nödbroms?
    Ha en alldeles underbar torsdag, Anna!

    Gilla

Kommentera

