Veras barndom

Jag ville visa er Veras barndom och uppväxt i Ånge i Medelpad, och har därför ”lånat” lite bilder från hennes uppfödare  S*Vox Bauers. Så här såg hon ut, och hon är sig ganska lik även nu som treåring!

Förlåt till alla som hellre ville se rostiga muttrar, apropå mitt förrförra inlägg.

Lite drygt en vecka kanske:

7971032_orig

Tre veckor:

2916380

Sex veckor:

3355297

8475342

11 veckor:

9494697

All pictures above courtesy of S*Vox Bauers (fast jag har egentligen inte fått deras tillstånd att kopiera, men tror inte heller att de misstycker!).

IMG_0082

När Vera var snart ett och ett halvt år och ganska nyligen hade flyttat hem till mig och Kasper.

26 thoughts on “Veras barndom

  1. Första bilden orkade hon knappt hålla upp huvudet själv och hade precis börjat öppna ögonen!

    Hon, hennes bror och systrar var ett väldigt aktivt gäng under deras uppväxttid!
    Vera flyger väl och far nu också precis som syskonen! De är ju sociala busmonster! 😉
    En av systrarna är nu på date utomlands så snart kanske Vera blir faster igen!

    Gilla

  2. Det är nog ingen som förväntar sig rostiga muttrar av en trevlig tjej. Det är vi mindre trevliga som publicerar sånt. Förstår att du föll för Vera!

    Gilla

  3. Vera är en riktig sötnos! Vem skulle inte bli förälskad i dom stora ögonen.
    Sen är det ju ett stort plus att hon är från Medelpad. Mycket bra saker finns det där.
    (tex lilla jag) =)

    Gilla

    • Jaså? Då kanske dina katter och Vera med syskon gick på samma dagis? Eller var det det dagiset som fick stänga p g a att dagisbarnen rivit ner hela inredningen?

      Gilla

  4. Äntligen! Det var i sista sekunden som det dök upp lite sockersöta kattungebilder. Tack! Jag trodde november och rostiga skruvar skulle ta kål på mig. Nu behövs bara lite blommor också, så är jag nästan uppe på banan igen.

    Liked by 1 person

Kommentera

