Så mycket mer än bara en blogg!

Jag läste reklamen om äpplet som är ”så mycket mer än bara ett äpple” och undrade hur ett äpple kan vara mycket mer än ett äpple. Men sen tänkte jag ett varv till, och kom på att det ju är samma sak med min blogg – den är så mycket mer än bara en blogg!

För det kan jag säga, utan att skryta – det här är en blogg för dig som ställer höga krav på komfort och flexibilitet men också eftersträvar intellektuella utmaningar i vilken form de än kommer. Du vill göra en insats för miljön samtidigt som du inte har något emot att göra dig en liten hacka. Du trivs bland människor med ett öppet och fördomsfritt sinnelag men säger nej till människor som är sjuka, ledsna och svettiga. Du förväntar dig inget mindre än det bästa men nöjer dig med det nära på sämsta.

Stämmer detta in på dig? Då kommer du kanske att upptäcka att min blogg är det bästa som någonsin hänt dig.

Och att den samtidigt är så mycket mer än bara en blogg.

6 thoughts on “Så mycket mer än bara en blogg!

Kommentera

