Han har radikaliserats

Jag har dystra nyheter när det gäller ängeln Gabriel. (För nytillkomna läsare är han den julgransprydnad som terroriserar mig varje år vid den här tiden på året och kommer hit och tömmer mina flaskor och skryter om alla snygga brudar han träffar och hur ful och dum jag är.)

Det sägs nämligen att han ”radikaliserats”. Det mindre dystra (nåja) är att han som vanligt har missuppfattat allting (kan bero på att han som prydnadsföremål inte har någon hjärna) och tror att det hela handlar om ”bomber” som sitter på kvinnor.

Men det är ju bra om han numera låter bli ”alkåhålen” i alla fall.

Men i vanlig ordning projicerar han det som han själv håller på med på mig och är i full fart med en förtalskampanj på sociala medier. Där skriver han bland annat:

Akta er för den där Anna! Hon är versta sortens tärrorist! Det var derför jag flydde från henne uschprungligen. Men hon har ganska stora bomber, så derför tänker jag flytta tillbaka i jul igen. Men dom är inte alls lika snygga som min flickvän Vicktoria Silvstetts bomber. Hon har jettesnygga bomber! Och Anna är som vanlit velldigt avundsuk på mej och mina flickvänner! Det är jobbit.

 Insjallah god advänt och jul

önnskar

Ängeln Gabriel

IMG_1804

 Jag själv vill lägga till att nu har jag ÄNNU större skäl till att gå ner i vikt, för då förlorar man ju som kvinna inte bara mag- och lårfett utan även bröstfett. Då får han, Gabriel, nästa år! Kan jag inte få slippa honom en enda j-kla jul?!

IMG_180-ed

Och vad sägs om skägget han börjat anlägga sedan ”radikaliseringen”? Jag gillar det inte.

3 thoughts on “Han har radikaliserats

  1. Tänk att vi redan är där igen. Gabriel är tillbaka, stackarn. Men han kan kanske finna trosfränder om han tar en tur till Syrien eller närliggande områden. Boliden t ex. Där kanske han verkligen blir accepterad som bomboman…?

    Gilla

    • Säg inte ordet trosfränder till Gabriel, han kommer att missförstå det också och åka direkt dit! Och visserligen vill jag bli av med honom, men riktigt det ödet vill jag honom inte…

      Gilla

Kommentera

