6 thoughts on “Jag kör med blått i år

  1. Blått, turkos och alla dess nyanser ar mina favoritfärger också. Vissa år är det turkos och blå som är modefärgerna och då njuter jag av att handla kläder och annat fint i rätt färg. Andra år är det svårare, men jag brukar ju spara det mesta, så jag klarar det också. Blått till jul är jättefint, och ljusen är vackra!

    Liked by 1 person

  2. Jaha du, Anna. Du har sträckt ut ditt trendfinger och känt efter vartåt det blåser. Trenden säger en blå jul. Du är i gott sällskap alltså. Snyggt är det, men jag klamrar mig fast vid det röda. Eller jag hoppar nog över allt i år.

    Gilla

Kommentera

