12 thoughts on “Close up från min balcony

    • Tack för gissning – men hägg är det inte, för just hägg är ett av få träd jag känner igen. Det finns ett stort häggträd just bredvid trädet jag fotograferat för övrigt men detta är inte hägg.

      Gilla

    • Det finns ett träd som har liknande blomklasar, men det har bär på sensommaren. Trädet heter Cherry och är en körsbärssort, men har ditt träd inga bär så är det ju inte detta trädet. Spännande! Kanske en ny sort 🙂

      Liked by 1 person

    • Jag tycker det liknar bok mest i så fall. Men jag trodde det nästan bara var skåningar som höll sig med ”böcker”…. Ska ut och ta bladprov i morgon.

      Gilla

Kommentera

