Det närmar sig 200 ooo-slaget

Antal sidvisningar (inte unika besökare) närmar sig 200 000, det är bara lite drygt 300 kvar. Fast egentligen är det lite orättvist, när Aftonbladet la ner sin bloggportal hade jag fått över 500 000 sidvisningar på mycket kortare tid. Det var nog för att bloggen exponerades mer då och för att folk blev mer arga på mig då och kommenterade argt och vildsint, som man kan vilja göra ibland.

Men till saken. Den besökare som prickar in sidvisning nr 200 000 vinner resa till New York! Och det är alldeles sant. Sedan är problemet visserligen att jag inte kan se vem som besöker min blogg, men det är en annan sak. Jag litar på den som säger att hen stod för den tvåhundratusende sidvisningen. Givetvis.

5 thoughts on “Det närmar sig 200 ooo-slaget

  1. Jag vinner gärna, men kan nog ändå inte hämta ut vinsten… Jag har nästan slutat blogga eftersom det har blivit så krångligt när jag inte kan blogga från telefonen där de flesta bilderna ligger, och från stora datorn krånglar det alltså. Men att skicka bilder till paddan blir bökigt. Jag tror ju inte att enbart min text lockar till läsning, jag har blivit så tråkig.

    Gilla

    • Jag vet inte ens hur man bloggar från mobilen, jag tycker därmed att du ändå verkar avancerad. Och även jag känner att bara text blir tråkigt nuförtiden. En bild ska till. Men jag skulle gärna få en ny och bättre kamera.
      Om du inte kan hämta ut vinsten – desto bättre! Du vinner, därmed.

      Gilla

Kommentera

