Hur bär han sig åt?

IMG_3581

Jag har skrivit om min granne som bor i huset mitt emot förut under taggen ”grannens balkong”. Hans styling av balkongen har nämligen fascinerat förut. Han lyckas nämligen alltid få till det så att något hänger från hans balkong! Var det inte ett vindskydd som lossnat så var det en blomkruka. Nu har han lyckats igen!

Sopkvasten har hängt så i några månader men den pyntiga tjejen (med katt, därav nätet) under störs tydligen inte – eller så har han inte hörsammat önskan om att han ska ta bort den.

9 thoughts on “Hur bär han sig åt?

  1. Jag trodde först att det var en sladd som hängde ner från parabolen men nu ser jag sopen. Men jag tror ändå att sopen ska vara som en förlängning på sladden och fungera som en antenn. Smart installation.

    Gilla

  2. Haha! Så nära är jag glad att jag inte behöver bo, det räcker att grannen går förbi ett par gånger om dagen till gården = folkinvasion!
    Så fint du har vårfixat. Själv ska jag städa… en annan dag. Kanske.
    Katterna är ljuvliga som alltid.

    Gilla

Kommentera

